Cat Ba - Reisverslag uit Ðảo Cát Bà, Vietnam van Peter en Franka - WaarBenJij.nu Cat Ba - Reisverslag uit Ðảo Cát Bà, Vietnam van Peter en Franka - WaarBenJij.nu

Cat Ba

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Franka

24 April 2015 | Vietnam, Ðảo Cát Bà

Hallo luittjes,
2 uurtjes met de auto en 45 minuten met de speed boat en... jawel, dan ben je op het romantische eiland Cat Ba. Een eiland dat ligt bij Halong Bai. Hiervoor hebben we gekozen om lekker strandvakantie te combineren met een bezoek aan de Halong Bay. Dit is een geweldig natuurreservaat. Een baai met allemaal vanuit de zee reizende eilandjes. Nou het strandvakantie idee, moeten we nog maar even uitstellen. Tot nu toe vrij fris en de zon laat zich niet echt zien. We hebben een geinig huisje, met een soort prieeltje, waar we nu slapen, omdat daar de ligbedden zachter zijn, als de bedden in het huisje zelf. Dus met het geluid van de aangolvende golven lekker snurken. Gisteren de tocht gemaakt vanuit Cat Ba naar de Halong Bay. Werkelijk een fantastische beleving. Drijvende dorpen, grotten, kajakken in het natuurpark. Heel mooi.
Zondag voor een nachtje terug naar Hanoi en dan Cambodja hier we come.

• 25 April 2015 - 14:19

Natascha:

dan zijn we hier straks nog bruiner hihi beetje hulp van de zonnebank bij de mindere dagen maar merendeel veel zon hier

• 26 April 2015 - 12:52

Greet Busink:

hoi Peter en Franka
    Hebben jullie het ook gehoord grote ramp in Nepal ,een aardbeving
    waarschijnlijk 2000 doden !
    Veel huis(jes) en tempels ingestort !
    Gelukkig waren Bram en Ilaria er 3 dagen weg en zijn nu op Bali !
    Het gaat jullie goed en wij benijden jullie het lijkt allemaal prachtig !
    We volgen jullie maar we willen meer foto`s zien ??
    Groetjes Wil en Greet